środa, 1 maja 2013

Spotkanie Wrocławianek

13 kwietnia byłam pierwszy raz na spotkaniu Wrocławianek. Na spotkania chodzą dwie koleżanki, z którymi znam się w realu, więc zdecydowałam, że też pójdę, chociaż życie towarzyskie przychodzi mi bardzo ciężko. Poznałam świetne osoby, które zajmują się rękodziełem i nie patrzą ze zdziwieniem na to co ja robię. 

Ponieważ Wrocławianki spotykają się już od 10 lat, więc w tym roku wyszywają RR Jubileuszowy na dziesięciolecie. Mimo tego, że zabawa trwa już od jakiegoś czasu, mogłam się dołączyć. Oto moja kanwa:

A tak wygląda pierwszy kotek w zbliżeniu:

Poza tym, podczas spotkania zainteresowałam się ponownie szydełkowaniem. Kiedyś umiałam to robić, ale nie udało mi się wykonać żadnej praktycznej rzeczy w całości, poza szalikiem dla lalek. Teraz jednak, po wizytach na blogach o szydełkowaniu, postanowiłam zrobić sobie trochę ciuchów. Oto moje pierwsze próby:


Materiały w większych ilościach już zamówione, mam nadzieję, że przed końcem lata uda mi się skończyć coś, w co będę mogła się ubrać. 

2 komentarze:

  1. Te próbki są bardzo fotogeniczne!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, świetnie, że do nas dołączyłaś:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Jola

    OdpowiedzUsuń