środa, 27 marca 2013

Nie-Sal

Co prawda nie biorę udziału w Sal-u u Hanulka, bo jakoś się zbyt późno zorientowałam i było już po zapisach, ale postanowiłam, że kalendarz Lizzy Kate będę sobie wyszywać.

Podoba mi się wyszywanie jednego obrazka na miesiąc, mogę się oderwać na chwilkę, żeby wyszyć obrazek a potem wracam do innych zajęć.

Tak się prezentuje u mnie kwiecień:



A tak wyglądają wszystkie miesiące, które mam już gotowe.




Niestety Leprechaun nie ma nic w garnku na razie :( Po namyśle zdecydowała, że chcę użyć koralików, ale nie mam odpowiedniego koloru. Mam nadzieję, że do przyszłego miesiąca uzupełnię ten hafcik i przy prezentacji majowego znaczka będę mogła to pokazać.

Wyszywam na płótnie Zweigart 28ct Quaker Cloth Evenweave, to jest mieszanka lnu (55%) i bawełny (45%), w kolorze "beige" - numer 309. Bardzo podoba mi się kontrast między tym kolorem płótna i kolorami muliny DMC, które są oryginalnie dobrane do tych wzorów. Myślę, że będę jeszcze wyszywać na płótnie w tym kolorze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz