sobota, 2 sierpnia 2014

Przerwa wakacyjna

Siedzę sobie w Teignmouth i mam tyle roboty, że nawet mi się nie chce nic napisać.
Ale mam kilka ładnych zdjęć, taka mała próbka:





Trochę sobie dłubię wieczorami, ale nie bardzo jest co pokazać.
Mam za to zdjęcia pamiątki ślubnej, którą wyszyłam jeszcze przed wyjazdem.
Poszła już na prezent, więc mogę pokazać:





Wzór znaleziony w internecie. Kanwa Aida Zweigart 16ct, kolor kość słoniowa. Mulina DMC.

Mimo tego, że muliny miały trochę cukierkowe kolory, efekt końcowy wcale nie jest taki, nawet mimo tej różowej oprawy.

2 komentarze:

  1. A chustę już skończyłaś? Pięknie tam u Ciebie.
    Wzorek podglądałam na żywo, nie jest taki różowy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę skończyłam, ale muszę kogoś poprosić o zdjęcie. A na blogu ją pokażę po zblokowaniu :)

      Usuń